دسته‌بندی نشده

نگهداری از گیاه بنجامین

گیاه بنجامین استوایی بومی جنوب شرقی آسیا است، اما می توانند با موفقیت به عنوان گیاه خانگی در آب و هوای خنک تر و در شرایط دمای اتاق منظم رشد کنند، بنجامین در داخل خانه و خارج برگ های سبز 12 سانتی دارد که بر روی شاخه های کوچکش هستند.

در داخل خانه، درخت می تواند به بلندی 1 متر و 80 سانتی برسد، همچنین در داخل خانه، درخت می تواند در یک ظرف بزرگ شود و به اندازه یک بونسای شود، که برای این کار به اندازه کافی در مقاله توضیح داده خواهد شد.

نور برای گیاه بنجامین:

گیاه بنجامین حتی با نور مستقیم خورشید در صبح، به یک اتاق روشن نیاز دارد. در سکونت گاه اصلی آن، اغلب در شرایط نیمه سایه دار رشد می کنند، اما در داخل خانه به نور خوب برای رشد نیاز دارد، این گیاه تمایلی به جابجایی ندارد و در صورت چنین رخدادی، برگ هایش به میزان زیادی خواهد ریخت .

خاک گیاه بنجامین:

هر نوع خاک گلدان خوب آبکشی شده به احتمال زیادبرایش مناسب است. گیاه بنجامین به خاکی نیاز دارد که به خصوص غنی از مواد غذایی یا مواد آلی بالا باشد، در زمان جا به جا کردن گلدانش از یک خاک گلدان بر پایه خاک استفاده کنید که حاوی پرلیت، شن و ورمیکولیت برای زه کشی بهتر است.

آب گیاه بنجامین:

این گیاه را به طور پیوسته مرطوب نگه دارید، اما نگذارید تا بیش از حد در آب غوطه ور بماند و یا برگ هایش بیفتد و از پوسیدگی ریشه ای رنج ببرد. در محیط بومی خود، این گیاهان به طور معمول برگ های خود را در ابتدای فصل خشک می ریزانند که باعث می شود آن ها به شدت حساس به تغییرات در رطوبت باشند، دقت کنید که برنامه آبیاری تان سازگار و مناسب باشد.

کود گیاه بنجامین:

این گیاه فیدر و خورنده های قوی هستند و به مقدار زیادی کود در طول فصل رشد نیاز دارند. اگر گیاه شما برگ هایش را با وجود نور ایده آل، دما، رطوبت، و سطح کود بریزاند، می توانید کمی مکمل منیزیم و منگنز بدهید، اگر این کار کارساز نبود، به دنبال آفات رایجی از جمله شته ها، حشرات، و مگس سفید بگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *